خبر

۳۵درصد پزشکان کارتخوان خود را ثبت کردند

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: طبق فراخوان صورت گرفته تا شب گذشته ۳۵ درصد کارتخوان پزشکان در سامانه مالیاتی ثبت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی رستم پور ، در مورد میزان ثبت نام کارتخوان پزشکان در سامانه سازمان امور مالیاتی اظهارداشت: طبق آخرین آمار مربوط به 31 شهریور، بالغ بر 26 هزار پزشک تا موعد مقرر در اطلاعیه‌های سازمان کارتخوان خود را ثبت کردند.

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی افزود: براین اساس تا این تاریخ 35 درصد از جامعه پزشکی مشمول فراخوان ثبت نام،‌ به تکلیف قانونی خود عمل کرده‌اند.

وی تاکید کرد:‌ از ظهر روز گذشته (یکشنبه) تا پایان همان روز حدود 4 هزار پزشک کارتخوان خود را در سامانه به ثبت رساندند.

** بالغ بر 73 هزار و 877 پزشک در این طرح فراخوان شده‌اند. همچنین طی روزهای اخیر نشست 4 جانبه‌ای از وزارت بهداشت، مجلس،‌ سازمان مالیاتی و نظام پزشکی به منظور کارتخوان مالیاتی پزشکان برگزار شده بود و همه بر انجام تکالیف قانونی پزشکان تاکید کردند.

براین اساس علاوه بر پزشکان از امروز 50 نوع حرف و مشاغل حقیقی مشمول نصب سامانه صندوق فروش شده‌اند.

رستم پور پیشتر گفته بود سازمان مالیاتی بر اساس وظیفه‌ای که دارد به منظور رسیدگی به شناسایی مودیان، تشخیص درآمد واقعی و مطالبه مالیات برای همه یکسان و طبق قانون مالیات‌ها عمل می‌کند.

منبع:
دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 13:33
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین