خبر

قیمت طلا به 1300 دلار خواهد رسید؟

تحلیلگر برجسته بانک مریل لینچ آمریکا پیش بینی کرد که روند صعودی قیمت طلا تازه در آغاز راه است و قیمت این فلز گرانبها تا ماه می(یک ماه دیگر) به بیش از 1300 دلار در هر اونس خواهد رسید. به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، مک نیل کوری رئیس بخش تجزیه و تحلیل فنی بازار بانک مریل لینچ آمریکا تاکید کرد که کاهش ارزش دلار طی هفته های آینده همراه با افت نرخ بهره اوراق قرضه موجب خواهد شد تا تقاضا برای طلا در بازارهای بین المللی با افزایش بیشتری روبرو شود و احتمالا قیمت طلا تا پایان می به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش وی افزود: روند اصلاح ارزش دلار آغاز شده و به نظر من افت بیشتر ارزش دلار طی هفته های آینده قیمت طلا را با افزایش بیشتری روبرو خواهد کرد.

کوری گفت: به نظر من روند احیای قیمت طلا از نوامبر آغاز شده و رابطه منفی بین ارزش دلار و قیمت طلا تا حد زیادی از نوامبر تاکنون از بین رفته است. گرچه ارزش دلار از نوامبر تاکنون افزایش چشمگیری داشته ولی قیمت طلا توانسته است در برابر این افزایش ارزش دلار مقاومت کند.

وی در پایان تاکید کرد: سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1238 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به 1307 دلار خواهد رسید.

نویسنده: ادمین سیستم
پنجشنبه 6 فروردین 1394 ساعت 12:05
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین