خبر

شهردار اهواز دستور داد: دریافت حقوق مدیران پس از کارگران شهرداری

پول‌نیوز - به منظور فرهنگ سازی در مدیران؛ شهردار اهواز در ابلاغیه ای خواستار دریافت حقوق مدیران پس از کارگران شهرداری شد.


شهردار کلانشهر اهواز در استان خوزستان با صدور بخشنامه و ابلاغیه ای به تمامی زیر مجموعه این نهاد، دستور داد تا تمامی مدیران مناطق هشتگانه و همه روسا و مدیران عامل حقوق و مزایای خود را پس از پرداخت نیروهای خدماتی اعم ازکارگران فضای سبز، خدمات شهری و اجرائیات دریافت کنند.


«موسی شاعری» روز شنبه در این ابلاغیه و بخشنامه سراسری خطاب به مدیران و بخش های مختلف زیر مجموعه شهرداری کلانشهراهوازآورده است: پیرو تاکیدات قبلی و مصوبات شورای اداری مجددا تاکید می شود که گیرندگان فوق الذکر در رعایت موارد اعلام شده توجه و اهتمام خاص معمول داشته باشند.


وی در این ابلاغیه می افزاید: مدیران مناطق، مدیران عالی و مدیران درآمد هرمنطقه حقوق خود را فقط از اداره محل خدمت خود دریافت کنند.


شهردار اهواز در ادامه این ابلاغیه تصریح می کند: حقوق مدیران فوق الذکر حتما پس از پرداخت حقوق نیروهای خدماتی اعم از کارگران فضای سبز ، خدمات و اجرائیات پرداخت شود.


شاعری تاکید می کند: مسئولیت نظارت بر حُسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران کل ادارات – حراست و بازرسی و امورمالی مرکز خواهد بود.


اعضای شورای اسلامی شهر اهواز ۲۶ اردیبهشت امسال از مجموع ۱۳ رای، با ۱۱ رای موافق موسی شاعری را به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب کردند.


براساس تبصره سه ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور، موسی شاعری 29 خرداد ماه 98 به عنوان شهردار کلانشهر اهواز در استان خوزستان منصوب شد.

منبع:
یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 04:30
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین