خبر

امیر حاتمی: هدف از اتهام‌زنی‌ها در حمله به نفتکش‌ها فشار بر ایران است

وزیر دفاع گفت: اتهام به ایران در حمله به نفتکش‌ها، ناجوانمردانه است، زیرا نیروهای مسلح کشورمان نقش بسیاری در تامین امنیت منطقه و آب‌راه‌های بین‌المللی داشته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اتهام زنی اخیر به تهران درباره نقش ایران در حمله به نفتکش‌‌ها گفت: این اتهامی که علیه ایران بیان شده کاملا کذب است و با قاطعیت این موضوع را رد می‌کنم.

وی افزود: ایران کشوری مقتدر، قانون‌مدار و مسئول است و اگر کاری بخواهد انجام دهد مسولیت آن را می‌پذیرد.

وزیر دفاع تصریح کرد: اتهام اخیر، اتهامی ناجوانمردانه به نیروهای مسلح ایران است که نقش بسیاری در تامین امنیت منطقه و آبراه‌های بین‌المللی انجام داده و این اتهام را در راستای ادامه تخریب‌های علیه ایران می‌دانیم.

امیر حاتمی اظهار داشت: موضوع بندر فجیره را اماراتی‌ها در ابتدا رد کردند و مدیریت شده اطلاعات را منتشر کردند که این رفتار مشکوک است زیرا آنها می‌خواستند از این موارد برای اهداف سیاسی استفاده کنند.

وی گفت: تغییری در راهبرد آمریکا و غرب در خصوص آبراه‌های بیت‌المللی شاهدیم. ترامپ می‌گوید امنیت خلیج فارس به من چه ربطی دارد؟

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: ما از طرفی وقوع حوادث مذکور را شاهدیم و از طرفی اتهاماتی ناجوانمردانه علیه ما صورت می‌دهند تا زمینه را برای فشار بیشتر فراهم کنند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع:
چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 13:34
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین