خبر

اداره کار گیلان سیاست زده است/ به‌جای پاسخگویی به امور قانونی می‌گویند شاید برایمان مسئله‌ساز شود

رییس کانون بازنشستگان استان گیلان گفت: متاسفانه مستمری بازنشستگان به موقع پرداخت نمی‌شود و تاریخ پرداخت آن از ۲۱ هرماه به ۲۴ تغییر یافته است.

رییس کانون بازنشستگان گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مسائل اجرای قانون کار در امور مربوطه به بازنشستگان گاها باسیاست بازی صورت می‌پذیرد.

وی گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان متاسفانه به‌جای اینکه قانون‌مند باشند بیشتر سیاست زده‌اند، به‌طوری‌که گاهی امور کاملا قانونی را که لازم است با یک نامه جوابگو باشند در پاسخ می‌گویند شاید برایمان مسئله‌ساز شود!

رییس کانون بازنشستگان استان افزود: متاسفانه مستمری بازنشستگان به موقع پرداخت نمی‌شود و تاریخ پرداخت آن از ۲۱ هرماه به ۲۴ تغییر یافته است.

وی همچنین خواستار رسیدگی بیشتر مسئولین مربوطه به امور بازنشستگان و مستمری‌بگیران گیلان شد.

گفتنی‌ست پس از محمود ایزدوست، عباس علیزاده به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان منصوب گردیده است که اواخر موجب انتقاد حامیان دولت و اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.

شنیده‌ها حاکیست دلیل انتقاد از علیزاده را حمایت وی از مخالفان دولت در انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته می‌دانند که حتی نام و عکس وی در لیست و پوستر مخالفان دولت برای کاندیداتوری شورای اسلامی شهر رشت درج گردیده بود که در فضای مجازی نیز موجود است.

حال باید منتظر ماند و دید علاوه بر مخالفت حامیان دولت در انتصاب علیزاده به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان آیا با انتقاد تشکل‌های کارگری از عملکرد وی؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیمی برای گیلان خواهد گرفت یا خیر!

منبع:
پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت 09:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین