خبر

مصوبه کمیسیون برنامه مجلس درباره جبران خسارت سیل‌زدگان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت:در  این جلسه جزئیات طرح حمایت از آسیب دیدگان مناطق سیل زده بررسی شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز پیرو نشست روز گذشته مجلس با وزرای مرتبط و همچنین نظر مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی؛ اهم موضوعات مطروحه و پیشنهادات مربوط مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده اردکان در مجلس تصریح کرد:طبق مصوبه کمیسیون مقرر شد برای کمک به سیل زدگان  نسبت به برداشت یک میلیون یورو از صندوق توسعه ملی و اجازه جابجایی سی درصد منابع 2/3میلیارد یورویی و ارزی بودجه سال 98 اقدام شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون مقرر شد سقف سه درصدی تنخواه بودجه برای تسهیل در تامین خسارات وارده بر اثر حوادث غیرمترقبه به 5 درصد افزایش پیدا یابد.

تابش عنوان کرد:همچنین مقرر شد پیش بینی منابع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به سیل زدگان، مدیریت یکپارچه و کارآمد و سیستم برآورد خسارات براساس اصول فنی و نظارت موثر دستگاه‌های مسئول و مردم بر نحوه هزینه کرد اعتبارات انجام شود.

منبع:
دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 19:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین