خبر

روسیه در ماه اکتبر هم ذخایر طلای خود را افزایش داد

تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول نشان می دهد که روسیه طی ماه اکتبر میزان ذخایر طلای خود را بار دیگر افزایش داده ولی اوکراین که در آستانه ورشکستگی قرار دارد ذخایر طلای خود را یک سوم کاهش داده است.  به گزارش بلومبرگ، این برای هفتمین ماه متوالی است که بانک مرکزی روسیه اقدام به افزایش ذخایر طلای خود کرده است. میزان ذخایر طلای اوکراین طی ماه گذشته به کمتر از 26 تن رسیده که این رقم نسبت به سپتامبر بیش از 14 تن کاهش داشته است. بر اساس این گزارش روسیه نیز طی ماه گذشته بیش از 18.9 تن به ذخایر طلای خود افزوده است و این رقم را به بیش از 1168 تن رسانده است. روسیه هم اکنون پنجمین ذخایر بزرگ طلای جهان را در اختیار دارد.

اوکراین که با درگیری و بحران در شرق این کشور روبرو است در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است. ارزش پول ملی اوکراین هریونیا بیش از 83 درصد کاهش یافته است و میزان ذخایر ارزی این کشور به پایین ترین سطح در 9 ماه اخیر رسیده است.

ترکیه نیز طی ماه گذشته 2.7 تن از ذخایر طلای خود را کاهش داده و به کمتر از 521 تن رسانده است. آذربایجان نیز ذخایر طلای خود را 3.2 تن افزایش داده به 30.2 تن رسانده است.
بلاروس نیز ذخایر طلای خود را با 2.1 تن افزایش به 41.1 تن رسانده است.

نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 10:36
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین